span.fullpost {display:inline;}

Wednesday, July 1, 2009

Selamat Datang Ke Dunia Kaki Pancing Kojoe2kill !

. Wednesday, July 1, 2009


Selamat Datang Ke Dunia Kaki Pancing Kojoe2kill !

Sahabat saya masa menuntut di UNITAR Kota Bharu yang juga merupakan seorang blogger telah membuat kenyataan yang beliau mempunyai hobi baru yakni memancing di dalam blog beliau.


Selamat Datang Ke Dunia Kaki Pancing saya ucapkan kepada beliau dan saya berharap memancing terus menjadi hobi beliau jangan putus sekerat jalan. Terfikir juga saya kenapa tiba-tiba je sahabat saya ini minat memancing, tapi takpe itukan hak beliau tiada siapa yang boleh nafikanya.


Peralatan Memancing Kojoe2Kill

Dulu saya rasa tak pernah pulak dia kata dia minat memancing, ye mungkin saya tak tahu, ya lah kalau saya tak tanya takkanlah dia nak cakap kan. Tak Kisahlah janji Kojoe2Kill sekarang telah bergelar kaki pancing, kat mana Kojoe2Kill ni memancing dan 'lubuk' mana yang menjadi pilihan kojoe2kill saya pun tak tahu, kalau nak tahu tanyalah dia.
Reblog this post [with Zemanta]

0 comments:

Post a Comment